
Registruok ir testuok!
GovTech laboratorija atidarė Inovacijų banką ir kviečia skaitmeninių inovacijų kūrėjus iš viso pasaulio registruoti savo jau sukurtas ar netrukus pasirodysiančias skaitmenines inovacijas.
GovTech inovacijų bankas – tai skaitmeninių inovacijų (produktų, paslaugų) rinkinys, kuriame savo skaitmenines inovacijas gali pristatyti įmonės, startuoliai, akademinė bendruomenė ar kitos inovacijų komandos. Užregistruotos inovacijos bus pristatytos viešojo sektoriaus organizacijoms, kurios planuoja tobulinti vidinius procesus, produktus ir paslaugas arba kurti duomenimis grįstus sprendimus.
Užregistruotos skaitmeninės inovacijos turės galimybę:
- būti išbandytos ir pritaikytos viešajame sektoriuje per GovTech laboratorijos organizuojamą Iššūkių serijos programą;
- pristatytos „GovTech Leaders“ konferencijoje, GovTech inovacijų akademijoje ir kituose renginiuose.
Atrankos į GovTech inovacijų banką kriterijai:
- Inovacija yra paremta besivystančiomis technologijomis (tokiomis kaip dirbtinis intelektas, biometriniai duomenys, blokų grandinė (angl. blockchain), duomenų analizė ir / arba kitos);
- Inovacija gali būti replikuojama kitose organizacijose;
- Inovacija gali pagerinti organizacijos vidinius procesus arba vartotojams teikiamas paslaugas ar produktus, arba kurti duomenimis grįstus sprendimus;
- Inovacija yra pasiekusi pakankamą brandos lygį, kad ją būtų galima išbandyti su vartotojais.
Inovacijų pristatymai bus skelbiami GovTech laboratorijos svetainėje. Įmonės, startuoliai ir kitos inovacijų komandos, registruodamos inovacijas, suteikia teisę GovTech laboratorijos atstovams informaciją iš registracijos formoje pateiktos informacijos parinkti savo nuožiūra ir pristatyti įvairiomis formomis (publikacijomis, pristatymais ir kt.) GovTech laboratorijos organizuojamų programų ir renginių metu.
JAU UŽREGISTRUOTOS INOVACIJOS:
AMLYZE
Sandorių stebėjimo sprendimas leidžia stebėti finansines operacijas realiu laiku ir retrospektyviai. Tai leidžia viešojo sektoriaus subjektams, užsiimantiems sandoriais Lietuvos banke; CENTROlink; VMI; ir kt. sumažinti pinigų plovimo, sukčiavimo ir kitų finansinių nusikaltimų riziką.
Kontaktinis asmuo Alexandre Pinot, alexandre@amlyze.com
10X Immersive
Virtualios realybės pagrindu sukurta vaikų skausmo valdymo sistema „10X Immersive“ sudaro sąlygas vaikams / pacientams gauti mažiau skausmingas, nerimą mažinančias medicinines procedūras, naudojant personalizuotą, įtraukiančią virtualios realybės sistemą. Siūlomi du produktai: nuo adatų fobijos ir nuo dantų tvarkymo fobijos.
Kontaktinis asmuo Davit Zargaryan, zargaryandavid@gmail.com
Soverio
Sprendimas leidžia vartotojui prisijungti naudojant skaitmeninės tapatybės piniginę „Digital Identity Wallet“ ir jam nebereikia įsiminti naudotojo vardo ir slaptažodžio. O kai vartotojas nežino savo vartotojo vardo ir slaptažodžio, jis negali jais „dalytis“ su sukčiais. Sprendimas skiriasi nuo dabartinių slaptažodžių tvarkyklės programėlių tuo, kad nėra tvarkomi slaptažodžiai ir naudojamas dvipusis autentifikavimas.
Kontaktinis asmuo Audrius Ramoška, audrius@soverio.com
CiRCLR
CiRCLR yra verslas-verslui platforma, mažinanti įmonių išmetamą anglies dioksido kiekį per atliekų mažinimo principą. CiRCLR yra priemonė, kuri skatina visas tiekimo grandinės įmones matuoti, registruoti, prekiauti ir atsekti atliekas. Sprendimas padeda sujungti atliekas su pridėtinės vertės galimybėmis, kuriant kritinę išteklių masę.
Kontaktinis asmuo Sara Smeath, Sara@circlr.nz
Sofainsider
Naudodamos „Sofainsider“ įmonės gali įtraukti savo tikslines vartotojų grupes (viešai neatskleidžiamus vartotojus) remdamosi detaliu profiliavimu ir per kelias dienas gauti anoniminių bei objektyvių įžvalgų. Įmonės gali naudoti „Sofainsider“ įvairiuose kūrimo etapuose – nuo problemos identifikavimo, idėjos generavimo ir koncepcijos testavimo. Už dalyvavimą viešai neatskleisti vartotojai uždirba kreditus ir gali pasirinkti paaukoti savo atlygį pasirinktai labdaros organizacijai arba išgryninti pinigus. „Sofainsider“ nėra skirtas naudoti kaip viena priemonė nuodugniam rinkos tyrimui ar klientų pasitenkinimo tyrimui atlikti, labiau skirta gauti greitą tikslinės auditorijos patikrinimą dėl klausimo (-ų), kuris gali padėti greičiau priimti sprendimus, kaip geriau kurti tobulinti paslaugas.
Kontaktinis asmuo Akvilė Kriaučiūnaitė, akvile@sofainsider.com
Materus
Biometrinė prieigos kortelė leidžia registruoti pirštų atspaudus, saugoti ir suderinti tik pačioje kortelėje, taip išsaugant asmens identifikavimo informaciją. Sprendimas visiškai atitinka BDAR ir Kalifornijos vartotojų privatumo įstatymą. Kortelei nereikalinga baterija, taip interneto ryšys ir ji yra naudojamas toje pačioje infrastruktūroje kaip ir įprastinė prieigos ISO kortelė.
Kontaktinis asmuo Mantas Baranauskas, manatas.baranauskas@materus.eu
OPTAS IT
Automatinis planavimo įrankis, paremtas dirbtiniu intelektu, skirtas sukurti ir valdyti efektyvius darbo jėgos grafikus. Išmanios IT sistemos vadybininkai gali sutaupyti daug laiko, praleidžiamo atliekant pasikartojančias užduotis. OPTAS be vadovo įsikišimo gali sudaryti darbo įstatymus atitinkančius pamainų grafikus automatizuotu būdu, rinkti darbuotojų prašymus dėl poilsio dienų, sekti darbuotojų darbo laiką ir sudaryti darbo laiko apskaitos žiniaraščius. Priemonė tinka sveikatos priežiūrai, gamybai, mažmeninei prekybai ir viešosioms paslaugoms.
Kontaktinis asmuo Kristina Laukaitytė, kristina@optas.lt
Mastercard. Tourism Insights Platform
Turizmo įžvalgų platforma, bendradarbiaujanti su Mabrian, yra duomenų analizės įrankis, teikiantis išsamias keliautojų įžvalgas, derinant įvairius duomenų šaltinius, tokius kaip išlaidų duomenys, turizmo produktai ir lankytinos vietos, kelionių lėktuvu ir užsakymų elgsena bei apgyvendinimas. Ši analizė suteikia visapusišką supratimą apie keliautojų išlaidų modelius, nuomones, atsiliepimus, oro uosto eismą ir apgyvendinimo pageidavimus.
Kontaktinis asmuo Donara Barojan, donara.barojan@mastercard.com
Mastercard. Destination Insights
Tikslinės vietos įžvalgos yra ataskaitos, kuriose pateikiama vertinga informacija apie sezoniškumo tendencijas, reitinguojamas kilmės rinkas, vidutinių išlaidų duomenis ir augimo tempus tikslinėje vietoje. Šiose ataskaitose apžvelgiama užsienio turistų išlaidų tendencija, todėl suinteresuotosios šalys gali geriau suprasti keliautojų elgesį. Analizuodamos esminius geografinius skirtumus, valdžios institucijos ir įmonės gali įgyti esminių įžvalgų ir patobulinti savo strategijas, kurios atlieps unikalių turistų, besilankančių tikslinėje vietoje, poreikius.
Kontaktinis asmuo Donara Barojan, donara.barojan@mastercard.com
Insurmatics
„Insurmatics“ draudimo bendrovėms pristato geriausią savo klasėje išmaniųjų namų sprendimą, kuris taupo laiką ir pinigus, siekiant pagerinti rizikos valdymą ir nesaugius ryšius tarp draudėjų ir apdraustųjų. Daiktų interneto ir dirbtinio intelekto naudojimas sumažina praradimo, vagystės ar žalos riziką ir padidina įsitvirtinimą rinkoje.
Kontaktinis asmuo Mohammad Aghababaie, aghababaie@insurmatics.com
IoTeeDom
„IoTeeDom“ siūlo išmanią platformą investuotojams, kurie pasaulį paverstų geresne vieta gyventi. Siūlome mažos rizikos programinę įrangą kaip paslaugą, paremtą dirbtiniu intelektu, leidžiančią stebėti, kokį poveikį daro megamiesto projektai. Mūsų išmanusis miesto sprendimas yra skirtas investuotojams suprasti, kokį poveikį jie gali turėti savo portfeliui, t. y. anglies dioksido kreditams, kartu suteikdami mikrofinansavimą MVĮ nepakankamai aptarnaujamose rinkose.
Kontaktinis asmuo Brianna Cook, brianna@ioteedom.com
Mastercard. RiskRecon
„RiskRecon“ yra kibernetinio saugumo sprendimas, siūlantis intuityvų kibernetinio saugumo rizikos valdymą, naudojant atvirojo kodo intelektą ir automatizavimą, siekiant veiksmingai stebėti ir nustatyti prioritetus tiek vidaus, tiek trečiųjų šalių kibernetinės higienos problemoms, atsižvelgiant į jų sunkumą ir galimą poveikį.
Kontaktinis asmuo Donara Barojan, donara.barojan@mastercard.com
Mastercard. City Key
Mastercard City Key yra kortelių programa, skirta padėti vyriausybėms ir vietinėms agentūroms išmokėti lėšas ir teikti paslaugas gyventojams ir įmonėms. Platforma padeda užtikrinti saugius, greitus ir saugius mokėjimus, įtraukti gyventojus ir suteikti geresnę prieigą prie įvairių paslaugų. Daugiau nei 60 miestų naudojasi „Mastercard City Key“, norėdamos paremti savo bendruomenes, gyventojus, nukentėjusius nuo nelaimių, taip pat mažas įmones, studentus ir gyventojus, kurie nesinaudoja finansinėmis paslaugomis.
Kontaktinis asmuo Donara Barojan, donara.barojan@mastercard.com
Futures Platform
„Futures Platform“ yra dirbtiniu intelektu pagrįsta skaitmeninė platforma, teikianti „viskas viename“ ateities įžvalgų (foresight) sprendimą. Tai ateities tendencijų, scenarijų ir ilgalaikių pokyčių šaltinis. Tai visapusiškas vizualinis ir bendradarbiavimo įrankių rinkinys, skirtas ateities įžvalgymų ir strateginio valdymo komandoms, užtikrinantis, kad jūsų organizacijos strategija ir pagrindiniai sprendimai bus tinkami ateičiai.
Kontaktinis asmuo Troy Woodson, Troy.woodson@futuresplatform.com
Ondato
Ondato yra technologijų įmonė, kuri supaprastina su KYC (Know Your Client) ir AML (Anti Money Laudering) susijusius procesus. „Ondato“ teikia technologinius sprendimus, tokius kaip skaitmeninės tapatybės patvirtinimas, verslo klientų įtraukimas, duomenų patvirtinimas, autentifikavimas ir kt. Tai yra aukščiausias prieinamas KYC prisijungimo internete arba neprisijungimo standartas visų tipų verslui ir klientams, organizuojamas naudojant vieną sąsają.
Kontaktinis asmuo Ingrida Eidukonyte, ingrida@ondato.com
Polltix
Polltix yra reprezentatyvi viešųjų konsultacijų platforma su integruota grįžtamojo ryšio sistema. Skirtingai nuo kitų viešųjų konsultacijų platformų, mes rūpinamės auditorijos formavimu vykdydami reklamos kampanijas socialiniuose tinkluose ir kurdami žiniasklaidos partnerystes. Be to, skirtingai nuo mūsų konkurentų, mūsų viešosios konsultacijos turi viešai matomą reprezentatyvumo balą, parodantį, kokia reprezentatyvi buvo kiekviena vieša konsultacija.
Kontaktinis asmuo Matas Šeimys, info@polltix.co
Vistalworks
„Vistalworks Illicit Trade Sentinel“ prisideda prie stipresnės ekonomikos, sumažindama finansinę neteisėtos prekybos žalą. Sumažiname neigiamą poveikį teisėtoms įmonėms aptikdami prekybą uždraustomis, nelicencijuotomis ir netikromis prekėmis, taip apsaugodami jų pajamas. Didiname valstybės pajamas, užkirsdami kelią mokesčių ir muitų praradimui bei mažindami nusikalstamus finansinius srautus. Mūsų programinė įranga padidina vartotojų pasitikėjimą, kad jie perka tikrus ir saugius produktus, taip užtikrinant sveiką ir konkurencingą rinką.
Kontaktinis asmuo Vicky Brock, vicky@vistalworks.com
eRobotai
Pritaikyti virtualūs asistentai, skirti viešajam sektoriui atlikti kasdienes, nuobodžias ir pasikartojančias užduotis. Kai kurie virtualūs asistentai jau yra sukurti savivaldybėms ir kitoms institucijoms – juos galima pritaikyti panašiems procesams naudojant SAAS (software as a service) koncepciją. Naujus būtų galima sukurti nuo nulio – tokiu atveju kūrimo kaštai ir licencijavimas būtų skaičiuojami kiekvienu atveju atskirai.
Kontaktinis asmuo Vaidas Velykis, vaidas@erobot.ai
Stackflows
Daug duomenų reikalaujančių procesų ir darbo eigų automatizavimas. Produktas turi nemokamus ir mokamus planus įmonėms. Esame orientuoti į tokias sritis kaip transportas, logistika, aviacija.
Kontaktinis asmuo Šarūnas Strasevičius, sarunas@stackflows.com
LupaSearch
LupaSearch yra pažangus paieškos variklio sprendimas e.komercijai ir informacinėms sistemoms. LupaSearch paieškos programinė įranga yra naudojama elektroninių parduotuvių produktų paieškai, „Dažniausiai užduodamų klausimų“ dalies paieškai, kokybiškų paieškos rezultatų pateikimui iš visos svetainėje esančios informacijos, kokybiškai katalogo paieškai ir pan.
Kontaktinis asmuo Rasa Šiškutė-Bagdonienė, rasa@lupasearch.com
QPR Software
QPR programinė įranga – tai interaktyvių programinės įrangos produktų sistema, suteikianti galimybes įgyvendinti bendrąjį valdymą organizacijos viduje, taikoma veiklos valdymo efektyvumui didinti. Su QPR identifikuojami procesai, darbuotojų atsakomybės, sąsajos tarp procesų bei juos reglamentuojantys dokumentai, matomi ne tik procesai, bet ir jų vertinimas pagal nustatytus vertinimo rodiklius, priimami procesų tobulinimo sprendimai.
Kontaktinis asmuo Laura Senkevičiūtė-Doviltė (Lietuvoje), laura@ekt.lt, Alexandra Bondarenko (Suomijoje), Alexandra.Bondarenko@qpr.com
SUPER HOW?
SUPER HOW? teikia technologinius sprendimus, tokius kaip SUPER HOW blokų grandinės technologijos branduolys – verslo lygio hibridinė blokų grandinės infrastruktūra-kaip-paslauga (angl. Blockchain as a Service), decentralizuotos skaitmeninės tapatybės sprendimus decentralizuotų finansų (DeFi) rinkai, decentralizuotos skaitmeninio turto keityklos, turto tokenizavimo bei dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus verslui.
Kontaktinis asmuo Jovita Šneiderienė, jovita@superhow.com
superhow.ART
superhow.ART yra infrastruktūra, skirta vaizduojamojo meno skaitmenizavimui ir kilmės sekimui, naudojant blokų grandinės technologiją. superhow.ART infrastruktūra leidžia fizinio meno kūrinio savininkui sukurti nuosavybės teisių žetonus ir prie jų pridėti teisines sutartis. Šie žetonai gali būti parduoti (perduoti) kitiems, taip perleidžiant meno kūrinio nuosavybės teisę (ar kitas numatytas teises).
Kontaktinis asmuo Ieva Gražytė, Ieva@superhow.com
Axiology
Axiology – tai paskirstytojo įrašo technologijos (angl. Distributed Ledger Technology, DLT) pagrindu veikianti vertybinių popierių prekybos atsiskaitymo ir saugojimo infrastruktūra. AXIOLOGY leidžia įmonėms lengviau išleisti, saugoti ir apskaityti tokenizuotas tvarias finansines priemones – vertybinius popierius (vyriausybės išleistus vertybinius popierius, privatų kapitalą, įmonių obligacijas ir kt.), ESG išvestines priemones ir kt. Ši sistema įgalintų priežiūros institucijas tiesiogiai atlikti priežiūros ir stebėsenos veiksmus bei kitus RegTech sprendimus. Tai padėtų tiek rinkos dalyviams, tiek priežiūros institucijoms efektyviau atlikti savo funkcijas.
Kontaktinis asmuo Marius Jurgilas, Marius@superhow.com
Office Samurai
Kaip įmonė besispecializuojanti automatizavimo, inovacijų ir valdymo konsultavimo srityje, mes palaikome ir padedame spartinti projektus, susijusius su verslo procesų automatizavimu ir robotizavimu. Mūsų konsultantai turi daug žinių apie procesus, taip pat technologinę patirtį. Kiekvienam projektui parenkame individualų metodą.
Kontaktinis asmuo Toma Vevelstad, toma@office-samurai.com
Ravin.AI
„Ravin AutoScan“ sistema yra autonominis, dirbtiniu intelektu pagrįstas automobilių parko valdymo sprendimas, kuris palaiko tokius veiklos procesus kaip transporto priemonių patikra ir grąžinimas. Naudodamas automatinę vaizdo analizę, dirbtinio intelekto apdorojimą ir pažangią vaizdo gavimo technologiją, Ravin AutoScan fiksuoja transporto priemonės būklės vaizdus ir pateikia išsamias ataskaitas – visa tai leidžia jūsų verslui veikti pelningiau, efektyviau ir su mažesne rizika. Technologiją galima pritaikyti transporto priemonių eismo įvykių deklaracijai skaitmeninti.
Kontaktinis asmuo Artūras Kaštanovas, arturaskasta@gmail.com
Digital After-Life. Multifunctional space for learning in VR
Sukurta multifunkcinė erdvė, leidžianti sujungti žmones iš bet kurių pasaulio kampelių į individualias mokymų paskaitas. Lektoriai turi galimybę virtualios realybės žaidime rodyti savo parengtą paskaitų medžiagą, piešti ant lentos ir kalbinti studentus, mokinius ar darbuotojus. Sukurti skirtingi avatarai, leis kiekvienam prisijungusiam žaidėjui individualizuoti savo stilių, o jaukiai ir personalizuotai įrengtos virtualios patalpos nekels dažnos mokymosi įtampos.
Kontaktinis asmuo Žygimantas Pagalys, zygimantas@digitalafterlife.lt
Digital After-Life. Virtual training session in VR
Sukurtas virtualus instruktažas, kurio metu studentai supažindinami su audio cecho taisyklėmis, nebūnant fizinėje erdvėje. Audio cecho taisyklės pristatomos audio įrašu ir studentui paskirtomis patalpų susitvarkymo užduotimis esančiomis virtualios realybės žaidime.
Kontaktinis asmuo Žygimantas Pagalys, zygimantas@digitalafterlife.lt
Digital After-Life. Antarctica experience
Sukurti 3D modeliai ir nauja realybė, pasinaudojus virtualios realybės akiniais leidžia persikelti į Arktį ir ten atsipalaiduoti bei pabendrauti su pingvinais. Priklausomai nuo norimo turinio galima sukurti bet kokia fikcinę ar realybe paremtą virtualų turą su pasirinktomis veiklomis.
Kontaktinis asmuo Žygimantas Pagalys, zygimantas@digitalafterlife.lt
Digital After-Life. Virtual museum experience
Į muziejų veiklą integruojant virtualios (VR) ir/ar papildytos (AR) realybės elementus sudaroma galimybė muziejuje esančiais eksponatais dalintis su visu pasauliu, naudojantis sužaidybinimo funkcijas. Sukūrus muziejaus, ar bet kokio kito kultūrinio paveldo ar įmonės, 3D modelį perkeliame į virtualią realybę, kurioje vartotojas gali ne tik gauti edukacines pamokas apie eksponatus, bet ir pramogą, sukuriant žaidimą, kaip pvz. tam tikrų užduočių atlikimas, kad padėti karaliui Vytautui Didžiajam rasti pamestą karūną. O integruojant papildytą realybę, eksponatus galime atgaivinti realiuoju laiku ir naudojantis tik lankytojo mobiliojo telefono kamera. Įsivaizduokite, jei atgijusi Mona Lisa galėtų papasakoti savo istoriją!
Kontaktinis asmuo Žygimantas Pagalys, zygimantas@digitalafterlife.lt
TILDE
Tilde išmanieji pokalbių robotai geba kur kas daugiau nei atsakinėti į DUK. Pasitelkdamas dirbtinį intelektą, robotas supranta laisva forma pateiktus, įvairia stilistika, su gramatinėmis ar skyrybos klaidomis parašytus klausimus, nuspėja klausiančiojo ketinimą ir pateikia tikslius atsakymus. Išmaniojo pokalbio roboto paslaugomis jau naudojasi Valstybinė mokesčių inspekcija, Regitra, Lietuvos paštas ir kt. Leiskite klientams formuluoti užklausas taip kaip jie nori ir gauti atsakymus 24/7, o savo darbuotojams palikite spręsti sudėtingesnius uždavinius.
Kontaktinis asmuo Giedrius Karauskas, giedrius.karauskas@tilde.lt
VAIVA.AI
Dirbtiniu intelektu pagrįstos verslo procesų optimizavimo paslaugos Jūsų įmonės veiklos efektyvumui atkurti. Vaiva siūlo įvairius produktus ir paslaugas, įskaitant individualius sprendimus verslui, taip pat Vaiva asistentą verslo procesų optimizavimui, Vaiva durininką, kuris gali aptarnauti lankytojų centrus ar viešbučius ir programinės įrangos automatizavimo šablonus, kuriuos būtų galima rasti internetinėje parduotuvėje.
Kontaktinis asmuo Jonas, jonas@vaiva.ai
G-TECH SOFTWARE SOLUTION LTD
Esame inovatyvių skaitmeninių platformų kūrėjai, specializuojamės mobiliųjų programų kūrime Pramonei 4.0 / ERP / CRM. Taip pat turime skaitmenines sveikatos priežiūros, maisto restoranų valdymo, kelionių ir turizmo valdymo platformas. Pritaikome mobiliąsias programėles ir ERP/CRM MVĮ įmonėms. Jei turite verslo modelį POC, galime sukurti MVP ir produktą. Taip pat atliekame esamų įmonių skaitmeninimą.
Kontaktinis asmuo Gerald Nelson, gerald@g-techthailand.com
BankingLab
„BankingLab“ yra „vieno langelio“ banko programinės įrangos, skirtos bankams, elektroninių pinigų įstaigoms ir „fintech“ įmonėms, centras. Sprendimai apima: Pagrindinis bankininkystės modulis, skirtas sąskaitų, operacijų, paskolų ir indėlių valdymui; Interneto ir mobiliosios bankininkystės paslaugos; Kortelių išdavimo apdorojimas; Atitikties moduliai; Ataskaitų teikimo moduliai; Mokėjimo jungtys; Kliento įtraukimo (KYC ir KYB) moduliai su biometriniais kliento identifikavimo įrankiais; API; „White Label“ bankininkystė.
Kontaktinis asmuo Justinas Badaras, j.badaras@bankinglab.com
DATACADEMY
„BankingLab“ yra „vieno langelio“ banko programinės įrangos, skirtos bankams, elektroninių pinigų įstaigoms ir „fintech“ įmonėms, centras. Sprendimai apima: Pagrindinis bankininkystės modulis, skirtas sąskaitų, operacijų, paskolų ir indėlių valdymui; Interneto ir mobiliosios bankininkystės paslaugos; Kortelių išdavimo apdorojimas; Atitikties moduliai; Ataskaitų teikimo moduliai; Mokėjimo jungtys; Kliento įtraukimo (KYC ir KYB) moduliai su biometriniais kliento identifikavimo įrankiais; API; „White Label“ bankininkystė.
Kontaktinis asmuo Rolandas Rimkevičius, rolandas.r@dataera.lt
Repsense
Kontaktinis asmuo Mykolas Katkus, mykolas@repsense.io
SMSžvalgas
SMSžvalgas – tai dirbtinio intelekto įrankis, sukurtas siekiant identifikuoti ir analizuoti potencialiai pavojingas SMS žinutes, kurios gali būti naudojamos apgaulės tikslais. SMSžvalgas suteikia atvirą ir visiems prieinamą sprendimą, kuris veikia kaip svarbus pagalbininkas siekiant apsaugoti vartotojus nuo potencialiai kenksmingų ar klaidinančių pranešimų, taip prisidedant prie saugesnės elektroninės aplinkos ir didinant visuomenės atsparumą SMS sukčiams.
Kontaktinis asmuo Julita Janulė, julita@procrafta.com
Good Boost
„Good Boost“ yra daug apdovanojimų pelniusi socialinė įmonė, teikianti asmeniniams poreikiams pritaikytus terapinius pratimus ir remiamas sveikam senėjimui skirtas savivaldos programas, daugiausia dėmesio skiriant žmonėms, kenčiantiems nuo skausmo ir judėjimo sutrikimų bei platesnės komandos sveikatos būklės. „Good Boost“ AI technologija paverčia sporto sales, baseinus, bibliotekas, globos namus, senelių namus ir bendruomenės salės erdves terapinėmis vietomis. Mes remiame įvairias bendruomenes ir žmones, turinčius įvairių poreikių ir sąlygų, kad pagerintume jų mobilumą, skausmą ir bendrą gyvenimo kokybę.
Kontaktinis asmuo Ben Wilkins, ben.wilkins@goodboost.org
Saugus Krepšelis
Kontaktinis asmuo Žygimantas Garbauskas, z.garbauskas@gmail.com