GovTech iššūkiai

Vilniaus ugdymo įstaigų veiklos stebėsenos, analizės ir vertinimo bandomosios platformos sukūrimas

Vilniaus švietimo pažangos centras (EDU Vilnius) (partneris UAB „Vilniaus planas“) ieško sprendimo Vilniaus miesto ikimokyklinio priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo moderniai stebėsenai, apimančio mokinių, tėvų, mokytojų ir vadovų dalyvavimo sistemos veikloje patirties analizę.

Kontekstas

  • Švietimo stebėsena yra vienas svarbiausių švietimo kokybės užtikrinimo ir švietimo politikos formavimo įrankių. Jos paskirtis – surinkti duomenis apie švietimo sistemos funkcionavimą, atlikti duomenų analizę, detaliai išnagrinėti esamą švietimo situaciją, būklę, identifikuoti  pokyčius, rasti priemones ir būdus švietimo tobulinimui.
  • Savivaldybei tenka svarbus vaidmuo užtikrinant švietimo kokybę ir lygias galimybes. Savivaldybės švietimo institucijos turi atlikti savivaldybės lygmens švietimo stebėseną pagal nacionalinio ir savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklius.
  • Tačiau dauguma stebėsenos procesų sėkmingiausiai vyksta nacionaliniu lygmeniu.  Kaip rodo patirtis, savivaldybės lygmenyje veiksmingą švietimo stebėseną vykdyti yra gana sunku. Pavyzdžiui, nors daugelį metų savivaldybės buvo labai skatinamos rengti metines švietimo pažangos ataskaitas, bet 2020 m. tokias ataskaitas sugebėjo pasirengti tik keturios šalies savivaldybės.
  • Mažėjantį savivaldybių, kurios rengia metines švietimo pažangos ataskaitas, skaičių galėjo lemti dvi priežastys: nacionalinis lygmuo nepakankamai padeda savivaldybėms vykdyti švietimo stebėseną; tradicinei švietimo stebėsenai savivaldybės turėtų skirti santykinai labai didelius išteklius, kurių ji neturi.

Sprendimas

  • Reikalinga sukurti kompiuterizuotą Vilniaus miesto ikimokyklinio priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo modernios stebėsenos platformą, apimančią mokinių, tėvų, mokytojų ir vadovų dalyvavimo sistemos veikloje patirties analizę. Šioje platformoje būtų naudojamos idėjos, taikomos šiuolaikinėse vadybos informacinėse, rinkodaros ir mokymosi analitikos sistemose.
  • Naujoji stebėsenos platforma padėtų labiau įtraukti į švietimo vadybos procesus mokinius, tėvus, mokytojus, mokyklų administracijos darbuotojus ir visuomenę. Duomenys būtų operatyviau renkami ir apdorojami. Esant reikalui, lengviau būtų į stebėsenos rodiklių sąrašą įvesti naujus aktualius būtent Vilniaus miesto savivaldybei aktualius rodiklius.

Prizai dalyviams

Premijos bus skiriamos pirmąją, antrąją ir trečiąją vietą projektų eilėje užėmusiems dalyviams:

  • 1 vieta – 5 000 eurų
  • 2 vieta – 3 000 eurų
  • 3 vieta – 2 000 eurų

Papildoma informacija

Projektų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas baigėsi 2021-09-15, 10:00 val.

Detalų iššūkio aprašymą bei skelbimą apie projektų konkursą rasite centrinėje viešųjų pirkimų sistemoje (CVP IS).

Skip to content