GovTech iššūkiai

Kaip supaprastinti sudėtingus skambučių centro veiklos procesus ir padaryti jų valdymą patogesnį darbuotojams?

Kauno miesto poliklinika ieško skaitmeninio inovatyvaus sprendimo, kuris leistų pagerinti registratorių darbo efektyvumą, pacientų aptarnavimo kokybę, padidinti atsiliepimo procentą, sutrumpinti pokalbių ir atsiliepimo laukimo laikus.

 

Kontekstas

  • VšĮ Kauno miesto poliklinika yra išsidėsčiusi per 5 padalinius ir 8 poskyrius Kauno mieste. Dėl didelio pacientų srauto, teikiamų paslaugų įvairovės bei darbo krūvių KMP vienas iš strateginių tikslų – pagerinti veiklos organizavimą ir efektyvumą. Siekiant tai užtikrinti KMP yra įkurtas skambučių centras, kuris per mėnesį vidutiniškai priima 95 tūkst. užklausų telefonu.
  • Skambučių centro pokalbiai su pacientais nestandartizuoti, kas lemia skirtingą pokalbių trukmę, ilgi atsiliepimo laukimo laikai kenkia klientų patirčiai. Šiuo metu didžioji dalis registracijos proceso yra atliekama rankiniu būdu.
  • Dažniausias pacientų lūkestis skambučio metu yra registracija pas reikiamą sveikatos priežiūros specialistą, kiti klausimai būna apie negalavimus, gydytojų darbo grafikus ir kt. Nors KMP yra įdiegta skambučių administravimo sistema, nepadeda iki galo išspręsti gausaus informacijos srauto keliamų iššūkių.

Sprendimas

  • Sprendimas turėtų padėti skambučių centro registratorei greitai ir efektyviai rasti informaciją apie teikiamas paslaugas, kalendorinį užimtumą, siūlyti alternatyvius laikus pokalbio metu neilginant paties pokalbio laiko.
  • Sprendimas turėtų automatizuoti informacijos suvedimo ir registracijos pas specialistą užfiksavimo procesus bei išmatuojamai sutrumpinti šiuos procesus, lyginant su įprasta žmogaus atliekama registracija. Registratorius (ė) turi būti informuojamas apie visus įvykius, registracijas, kas yra patvirtinta pokalbio metu.

 

  • Projekto pristatymas ČIA 
  • Pristatymo įrašas ČIA.

Detalus sprendimo funkcinių ir nefunkcinių reikalavimų aprašymas yra pateikiamas pirkimo sąlygų priede „Techninė specifikacija“.

Prizai dalyviams

Premijos bus skiriamos pirmąją, antrąją ir trečiąją vietą projektų eilėje užėmusiems dalyviams:

  • 1 vieta – 3 000 eurų (prizas yra skiriamas sudarius sprendimo sukūrimo paslaugų teikimo sutartį)
  • 2 vieta – 1 500 eurų
  • 3 vieta –  800 eurų

 

Su pirmos vietos laimėtoju bus sudaroma paslaugų sutartis bandomosios versijos kūrimui. Sutartis sudaroma fiksuotai 39 421,49 Eur be PVM (47 700,00 Eur su PVM) sumai.

Papildoma informacija

Projektų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas: 2024-07-22, 10:00 val.
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.

Detalų iššūkio aprašymą bei skelbimą apie projektų konkursą rasite centrinėje viešųjų pirkimų sistemoje (CVP IS).

 

Skip to content