GovTech iššūkiai

Kaip pagerinti viešųjų paslaugų prieinamumą žmonėms su klausos sutrikimais?

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija siekia palengvinti viešųjų paslaugų gavimą klausos negalią turintiems žmonėms, automatizuojant vertimo užsakymo arba paties vertimo paslaugas.

Kontekstas

  • Lietuvoje yra apie 4,5 tūkst. asmenų su klausos negalia;​
  • Norėdami su kuo nors susisiekti, gauti viešąsias paslaugas telefonu, šie žmonės turi užsisakyti vertėją ir laukti;​
  • Kurtieji nebėra stigmatizuojami, tačiau jiems trūksta patogių įrankių;
  • 103 vertėjai kasmet suteikia gestų kalbos vertimo paslaugą 4200 žmonių.

Sprendimas

  • I etapas: Mobilios aplikacijos sukūrimas, išsprendžiant „komunikacijos trikampį“;​
  • II etapas: Dirbtinio intelekto ir „mašininio mokymosi“ pritaikymas realaus laiko vertimui iš gestų/į gestų kalbą.

Kontaktinė informacija

Jei turite klausimų, susijusių su procesu, dalyvavimu, terminais ar bet kuo, kas susiję su GovTech iššūkių serijos – susisiekite el. paštu info@govtechlab.lt

Skip to content