GovTech iššūkiai

Kaip automatizuoti skundo dėl mokesčių pateikimą?

Mokestinių ginčų komisija siekia, kad Lietuvos mokesčių mokėtojai turėtų paprastą būdą teikti skundams.

 

 

Kontekstas

  • Šiuo metu mokesčių mokėtojai  dėl centrinio mokesčių administratoriaus (Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Muitinės departamento) priimtų sprendimų kreipiasi į Komisiją ir / ar dėl atitinkamos kvalifikacijos stokos yra priversti kreiptis į advokatus.
  • Mokesčių teisės specialistai yra vieni brangiausių, todėl mokesčių mokėtojai, norėdami ginčyti sąlyginai nedideles sumas, nors tos sumos mokesčių mokėtojui yra reikšmingos, nedrįsta ir neturi įrankio kaip sklandžiai įgyvendinti ginčyjimosi procesą.
  • Tokia situacija apsunkina mokesčių mokėtojų padėtį ir jų atžvilgiu nėra finansiškai pateisinama, skundžiant priimtą nepalankų mokesčių administratoriaus sprendimą Mokestinių ginčų komisijai.

Sprendimas

Reikalingas sprendimas, kuris:

  • Būtų paprastas naudoti;
  • Identifikuotų mokesčių mokėtoją;
  • Būtų susietas su atitinkamomis mokesčių administratorių sistemomis;
  • Generuotų individualius klausimus mokesčių mokėtojui pagal mokesčių administratoriaus sprendimo pobūdį;
  • Leistų pačiam mokesčių mokėtojui pateikti skundą ir sekti jo statusą

Sprendimo vertinimo kriterijai

  • Idėjos inovatyvumas ir tinkamumas (40 proc. suminio balo);
  • Idėjos komercinis potencialas ir konkurencingumas (40 proc. suminio balo);
  • Idėjos autorių kompetencijos ir motyvacija (20 proc. suminio balo).

Kontaktinė informacija

Jei turite klausimų, susijusių su procesu, dalyvavimu, terminais ar kita GovTech iššūkių serijos dalimi – susisiekite el. paštu info@govtechlab.lt

Skip to content