Kaip automatizuoti skundo dėl mokesčių pateikimą?

Mokestinių ginčų komisija siekia, kad Lietuvos mokesčių mokėtojai turėtų paprastą būdą teikti skundams.

Kontekstas
- Šiuo metu mokesčių mokėtojai dėl centrinio mokesčių administratoriaus (Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Muitinės departamento) priimtų sprendimų kreipiasi į Komisiją ir / ar dėl atitinkamos kvalifikacijos stokos yra priversti kreiptis į advokatus.
- Mokesčių teisės specialistai yra vieni brangiausių, todėl mokesčių mokėtojai, norėdami ginčyti sąlyginai nedideles sumas, nors tos sumos mokesčių mokėtojui yra reikšmingos, nedrįsta ir neturi įrankio kaip sklandžiai įgyvendinti ginčyjimosi procesą.
- Tokia situacija apsunkina mokesčių mokėtojų padėtį ir jų atžvilgiu nėra finansiškai pateisinama, skundžiant priimtą nepalankų mokesčių administratoriaus sprendimą Mokestinių ginčų komisijai.
Sprendimas
Reikalingas sprendimas, kuris:
- Būtų paprastas naudoti;
- Identifikuotų mokesčių mokėtoją;
- Būtų susietas su atitinkamomis mokesčių administratorių sistemomis;
- Generuotų individualius klausimus mokesčių mokėtojui pagal mokesčių administratoriaus sprendimo pobūdį;
- Leistų pačiam mokesčių mokėtojui pateikti skundą ir sekti jo statusą
Papildoma informacija
Sprendimo vertinimo kriterijai
- Idėjos inovatyvumas ir tinkamumas (40 proc. suminio balo);
- Idėjos komercinis potencialas ir konkurencingumas (40 proc. suminio balo);
- Idėjos autorių kompetencijos ir motyvacija (20 proc. suminio balo).
Kontaktinė informacija
Jei turite klausimų, susijusių su procesu, dalyvavimu, terminais ar kita GovTech iššūkių serijos dalimi – susisiekite el. paštu info@govtechlab.lt