GovTech iššūkiai

Elektroninių paslaugų mobilios aplikacijos sukūrimas

Informacinės visuomenės plėtros komitetas (IVPK) ieško skaitmeninio inovatyvaus sprendimo, kuris prisidėtų prie geresnės naudotojų patirties – lengviau surandant informaciją apie viešąsias paslaugas, naudotojų identifikavimui panaudojant mobilaus įrenginio saugos funkcijas bei kokybiškiau informuojant apie vykdomas ar naujas elektronines paslaugas realiu laiku. Remiantis šia bandomąja versija būtų paremtas galutinės mobiliosios aplikacijos vystymas ateityje.

 

Kontekstas

  • IVPK vysto ir prižiūri www.epaslaugos.lt portalą bei jo sudėtinius modulius, teikia technines priemones bei metodines rekomendacijas el. paslaugų konstravimui bei įdiegimui Portale, teikia priemones institucijoms publikuoti informaciją apie viešąsias paslaugas portale, užtikrina sąsajas su el. paslaugas teikiančiomis kitomis informacinėmis sistemomis bei pateikia bendrojo naudojimo komponentus, skirtus lengvesniam funkcijų sukūrimui kitų institucijų informacinėse sistemose (naudotojų identifikavimo, mokėjimų, sutarčių valdymo, duomenų mainų bei kitus).
  • Portalo naudotojai susiduria su tokiomis problemomis: tenka naudotis trečiųjų šalių identifikavimo paslaugomis (bankais, mobiliųjų operatorių el. parašo priemonėmis, kitomis), mobili Portalo versija yra pasiekiama kaip adaptyvi aplikacija (angl. responsive web app), tačiau jos pateiktis nėra patogi naudotojui ir surasti reikiamas paslaugas paslaugų kataloge naudojant grafinę sąsają yra sudėtinga; sistemoje nėra saugoma personalizuota jų informaciją ir jos pagrindu nėra pateikiama aktuali informacija; keblus pranešimų pasiekimas, jie siunčiami visiems.
  • Įprastiniai naudotojai dažnai nesinaudoja Portalu, kadangi el. paslaugos yra užsakomos pakankamai retai dėl gyvenimo įvykių retumo.

Sprendimas

  • Sprendimas turi sudaryti sąlygas turi pateikti lengvesnę prisijungimo prie Portalo galimybę, panaudojant mobilaus įrenginio saugumo mechanizmus įvedant vidinį PIN kodą, identifikuojant naudotoją naudojant Asmens tapatybės kortelę per NFC ar kitomis identifikavimo priemonėmis.
  • Sprendimas turi suteikti galimybę personalizuoti siunčiamus pranešimus: naudotojas turi galėti pasirinkti pranešimų tipus ar rūšis, kurie jam neaktualūs ir gauti tik pasirinktų tipų pranešimus.
  • Sprendimas turi realizuoti patogią Paslaugų Katalogo kategorizacijos ir navigacijos priemonę, leidžiančią trimis paspaudimais ir remiantis personalizuota naudotojo informacija naudotojui surasti reikiamą el. paslaugą.

Detalus sprendimo funkcinių ir nefunkcinių reikalavimų aprašymas yra pateikiamas pirkimo sąlygų priede „Techninė specifikacija“.

Prizai dalyviams

Premijos bus skiriamos pirmąją, antrąją ir trečiąją vietą projektų eilėje užėmusiems dalyviams:

  • 1 vieta – 5 800 eurų (prizas yra skiriamas sudarius sprendimo sukūrimo paslaugų teikimo sutartį)
  • 2 vieta – 3 500 eurų
  • 3 vieta – 2 500 eurų

 

Su pirmos vietos laimėtoju bus sudaroma paslaugų sutartis bandomosios versijos kūrimui. Sutartis sudaroma fiksuotai 39 008,26 Eur be PVM (47 200,00 Eur su PVM) sumai.

Papildoma informacija

Projektų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas: 2023-10-03, 9:00 val.
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.

Detalų iššūkio aprašymą bei skelbimą apie projektų konkursą rasite centrinėje viešųjų pirkimų sistemoje (CVP IS).

 

Skip to content